شهید ذبیــح الله جـوانــمرد

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ذبیــح الله جـوانــمرد

جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران

شهید ذبیــح الله جـوانــمرد

آنچه ملاحضه می فرمائید در مورد شهید والا مقام ذبیح الله جوانمرد از شهدای دانش آموز شهرستان سوادکوه می باشد که به همت اعضای جنبــش دانـــش آمـــوزی استان مازندران پژوهش و ارائه شده است . انشاءالله مورد قبول قرار گیرد.
نام پدر : خضرالله
تاریخ تولد : 1351/05/16
تاریخ شهادت : 1366/03/30
محل تولد : سوادکوه
گلزار شهدایامامزاده حسن کارمزد سوادکوه
نحوه شهادت : اصابت خمپاره ومتلاشی شدن بدن
محل شهادت : ماووت عراق - عملیات نصر 4
منتظر نظرات و پیشنهادات و اطلاعات شما هستیم.

وصیت نامه

سه شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ق.ظ


1- شما خانواده محترم را به کاری دعوت و توصیه می کنم که خودم از انجام آن عاجز بودم و آن همان تقوا و پرهیزگاری است که خداوند می فرماید در زندگیتان پیشه کنید.
2- برادران و خواهران انقلابیم تنها تقاضای ما از شما، رعایت شئون اسلام است؛ ما فریاد می زدیم که زن در اسلام زنده، سازنده و رزمنده است ولی به شرط آن که با حجاب خویش تو سری محکمی بر سر آمریکا و ایادی او و ضدانقلابیون بزند و با حجاب خویش پاسدار خون شهدا باشد و سنت زهرا را حفظ کند. 
2- برادر عزیز! اگر من شهید شدم افتخار خیلی بزرگی است هم برای شما و هم برای من؛ به هیچ وجه ناراحت نباشید و گریه هم نکنید، ما در معرض امتحان الله قرار گرفته‌ایم و باید سعی کنیم از این امتحان سرافراز بیرون آییم و این سرافرازی در شهادت پنهان می‌باشد و خلاصه ناراحت نشوید و مبادا که شهادت من باعث شود که در درس خواندن تلاش به خرج ندهید و درستان را به طور احسن بخوانید.  
4- بر طبق احساس مسئولیت نسبت به اسلام و وطن خود و فرمانبرداری از فرمان امام عزیزمان و با وصیت شهیدان مبنی بر این که راهشان را ادامه بدهیم، برای رضای خدا راهی جبهه می شوم و امیدوارم که در این راه کمکی به اسلام کرده باشم.

۹۵/۰۵/۱۹ موافقين ۰ مخالفين ۰
میثم میثم

نظرات  (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی